1. W kiermaszu używanych podręczników mogą brać udział uczniowie i ich rodzice/prawni opiekunowie.
2. Kiermasz odbywać się będzie w sali nr 10, w dniach od 15.06.2013 r. do 15.07.2013 r., w godzinach od 900 do 1500.
3. Na kiermasz mogą być przeznaczone wyłącznie podręczniki szkolne w stanie umożliwiającym naukę.
4. Na kiermasz nie przyjmuje się ćwiczeń, atlasów, podręczników zniszczonych.
5. Każdy podręcznik powinien mieć metryczkę z następującymi danymi:
• imię i nazwisko ucznia sprzedającego podręcznik,
• klasa, do której uczęszcza,
• tytuł książki,
• sugerowana cena.
6. Cena podręcznika przeznaczonego do sprzedaży nie może przekroczyć 50% jego ceny wskazanej w księgarni.
7. Pieniądze za sprzedane podręczniki zostaną wypłacone uczniom następnego dnia po zakończeniu kiermaszu.
8. Szkoła nie pobiera prowizji za sprzedane podręczniki.
9. Książki niesprzedane zostaną zwrócone w ciągu tygodnia od zakończenia kiermaszu.
10. Uczeń może przekazać niesprzedany podręcznik do biblioteki celem wypożyczenia innym uczniom.
11. Szczegółowych informacji o kiermaszu udziela sekretariat szkoły.